egy hülye életeXD

Ebben a blogban végig kísérhetitek életem izgalmas,valamint felettébb szórakoztató napjait. Mint ahogy a címből kiderül, nem nevezném magam ép eszű embernek, de hát ettől szép az élet:D Csak erős idegzetűeknek! XD

Friss topikok

  • Adri: szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!! (2008.06.21. 19:12) vakációóóó
  • Kizami: Végre! Ha megírtad küld el azonnal. Majd még feltesszük az AFS-ra. Ja de elöbb regisztrálni kell. ... (2008.06.08. 13:47) yaoi
  • szandi: Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszélj... (2008.06.03. 17:27) plussz információ(ami kimaradt)
  • dezi: köszi :) örülök hogy teccenek. a mangát nem tudom mikor rakom fel, már be van szkenelve, de elég h... (2008.06.02. 19:43) osztálykirándulás
  • szandi: Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy ... (2008.05.24. 22:19) viszlát /part 1/

Linkblog

Archívum

HTML

aúúúúúú

2008.05.03. 23:17 | dezi | Szólj hozzá!

úúú. király napom volt. egy héttel ezelőtt 26 csiga szemét, összesen 52 db csigaszemet nyaltam meg, a célból, hogy rekorder leszek. persze az nem jutott eszembe, hogy ha nem veszem fel az egészet, mit sem ér, mert mondogathatom én bárkinek is ha nincs rá bizonyítékom:S na sebaj gondoltam, betudom gyakorlásnak.csakhogy nemrég lett egy hólyag a nyelvemen, és bár lehet csak megharaptam, inkább nem kockáztatom meg, hogy újra ennyire fájjon. mindenesetre egész nap cserszömörcés szájvízzel, öblögettem, melynek mellékhatása képpen alig bírtam beszélni(ennek családtagjaim feletébb örültek:)ezenkívül szuper volt a mai nap, egy kis punnyadással vegyítve.végre megtaláltam az úszószemüvegem, amit a tesóm(dorcsi) tegnap dobott ki az ablakon.életbe vágóan fontos volt hoyg megtegye,mivl amikor felvettem, elkeztem hülyén(ez nem kifejezés) röhögni, és úgy csináltam mint egy dilis. mint ha nem lennék az!XDpersze hogy ki ugrottam utána az ablakon, teljesen elfelejtetem, hogy az ablak és a kerítés között kábé fél méter van, szal totál szét karcoltam magam. ráadásul a dorcsi még a redőnyt is lehúzta,pedig az egyik lábam még bent volt.fájt.nagyon.ma vettem észre hogy megint eltörtem a medence csontom(immár negyedszerre)de nem tom hogy mikor csináltam.talán amoikor legurultunk a dombról.vagy amikor a dorcsi a hátán cipelt, és befogtam a szemét ő meg megpróbált ledobni magáról(keményen kapaszkodtam).fogalmam sincs, a lényeg hogy eltört, és jobbán fáj mint eddig bármejik. na húzok aludni, fél 12 van, és tegnap is 1-kor feküdtem,túl sokáig nézem a south parkotXD

Címkék: csiganyalás barmoknak

A bejegyzés trackback címe:

https://daisy.blog.hu/api/trackback/id/tr56452794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása