egy hülye életeXD

Ebben a blogban végig kísérhetitek életem izgalmas,valamint felettébb szórakoztató napjait. Mint ahogy a címből kiderül, nem nevezném magam ép eszű embernek, de hát ettől szép az élet:D Csak erős idegzetűeknek! XD

Friss topikok

  • Adri: szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!! (2008.06.21. 19:12) vakációóóó
  • Kizami: Végre! Ha megírtad küld el azonnal. Majd még feltesszük az AFS-ra. Ja de elöbb regisztrálni kell. ... (2008.06.08. 13:47) yaoi
  • szandi: Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszélj... (2008.06.03. 17:27) plussz információ(ami kimaradt)
  • dezi: köszi :) örülök hogy teccenek. a mangát nem tudom mikor rakom fel, már be van szkenelve, de elég h... (2008.06.02. 19:43) osztálykirándulás
  • szandi: Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy ... (2008.05.24. 22:19) viszlát /part 1/

Linkblog

Archívum

HTML

anyáknapja^^ másképp

2008.05.04. 19:24 | dezi | Szólj hozzá!

teljesen bediliztünkXDanya hétvégi suliba jár tehát elterveztük, hogy csinálunk neki muffinokat, aminek a belsejébe anyáknapi idézeteket rakunk. fogalmam nincs hogyan kell muffint csinálni,szal megnéztema neten. én olvastam fel a gépnél ülve, a dorcsi meg csinálta a konyában ,,keverjünk össze mazsolát, és reszelt citomhéjat, majd adjunk hozzá egy kevés lisztet"amikor odamentem megnézni hogy halad, látom hogy egy hatalmas tál tele van lisztel, a tetején meg 3 szem mazsola.na igen, itt inkább felhagytunk a majd én olvasom, te meg csináld munkamegosztással.végül egész jól megcsináltuk, igaz hogy odaégett egy kicsit, és mivel túl sok tojást raktunk bele , olyan volt a belseje mint egy tojásrántotta, de a szándék a lényegXD kicsit akadályozta a munkát hogy anya előbb hazajött, mivel elmaradt a tanítás, de kiküldtük^^ azt mondta nem olyan rossz ízű(persze persze)

természetesen mezítláb mentem kivinni neki, és amikor bementünk, észrevettem hogy beleléptem vmi töskébe.baromira fájt!elkeztem visítozni, dorcsi eggyüttérzően odajött, és rámöntötte az ásványvizét. nagyon bedühödtem, de mivel ne tudtam felállni, elkeztem kúszni utána.rámborult egy szék, a fejemre meg egy törölköző esett. megpróbáltam kiszabadulni, de ahogy kapálództam, csagamra rántottam a terítőt, az összes tálca a fejemre esett.ott feküdtem, tiszta vízesen, a dorcsi meg röhögött.a lában már nem fájt annyira, felálltam,és megfogtam egy ötliteres ásványvizes palackot.persze tesó már menekült, én meg utána a kertbe.úgy visított mint egy malac, de sehogy nem birtam olyan közel kerűlni hozzá, hogy le tudjam önteni. a nadrágom meg leesett a nagy rohanásban,el is estem benne, de azért az ásványvizet dorcsi után dobtam.telibe:D.felvette, és az egészet rám öntötte, miközben védtelenül feküdtem a földön.elkaptam a lábát, lerántottam, és birkózni kezdtünk.még szerencse hogy tökéletes a belátás a kertünkbe az utcáról^^készült rólunk egy kép, nekem nagyon tetszik.egymás mellett állunk,csupa vizesen,az én kezemben a vizespalack a tesóéban meg a nadrágomXD    cuki

Címkék: anyáknapja birkózás

A bejegyzés trackback címe:

https://daisy.blog.hu/api/trackback/id/tr87453726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása