egy hülye életeXD

Ebben a blogban végig kísérhetitek életem izgalmas,valamint felettébb szórakoztató napjait. Mint ahogy a címből kiderül, nem nevezném magam ép eszű embernek, de hát ettől szép az élet:D Csak erős idegzetűeknek! XD

Friss topikok

  • Adri: szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!! (2008.06.21. 19:12) vakációóóó
  • Kizami: Végre! Ha megírtad küld el azonnal. Majd még feltesszük az AFS-ra. Ja de elöbb regisztrálni kell. ... (2008.06.08. 13:47) yaoi
  • szandi: Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszélj... (2008.06.03. 17:27) plussz információ(ami kimaradt)
  • dezi: köszi :) örülök hogy teccenek. a mangát nem tudom mikor rakom fel, már be van szkenelve, de elég h... (2008.06.02. 19:43) osztálykirándulás
  • szandi: Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy ... (2008.05.24. 22:19) viszlát /part 1/

Linkblog

Archívum

HTML

király

2008.05.13. 18:52 | dezi | Szólj hozzá!

Hali!
Teljesen fel vok pörögve!! Egész eddig kint rohangáltam, meg persze kint ültema kétméteres oszlopomon.tisztára úgy nézek ott ki, ahogy gugolok, mint valami vérfarka, vámpír, vagy valami hasonló titokzatos lény.egy kicsit elgondolkodtam, még a szemem is becsuktam, amikor éreztem hogy néznek.kinyitottam a szemem, és láttam hogy néhány gyerek engem néz, halálra rémülve, teljes ámulattal.hallottam hogy sugdolóznak,,olyan mint valami állat…”királyXD a lában lyan mint valami…nem is tudom…a lényeg hogy szörnyen koszos, mivel egész nap mezítláb mászkálok.minden este vagy negyed órán át áztatom, hogy le jöjjön a kosz.de inkább ez, mint hogy cipőbe cárjam a lábaimat.cegénykék…:))
Megyek, mert még meg kell ragasztanom egy köszögöt(osztályfőnököm családi öröksége)amit egyik fantasztikus osztálytársam tört el…meg aztán még a görényemet (ördögöt) is meg kéne sétáltatnom, mert ma még nem volt kinn…
 
Ja igen! Néhány versem: érints meg
 
 
érints meg mélyen a szavak mögött,
s látsd mi engem oly rég üldözött.
hunyd le a szemed,és halld az elmém,
mely fellobbant minden tüzet,
segíts, hogy nyomor árkába ne meneküljek.
söpörd el lelkem sötét oldalát,
s halld meg szívem vágyó sóhaját.
mert a szív szeret, a lélek akar,
de ha nem érzed hol a talaj,
s csak kóvályogsz a homály sötétjében,
egyszer majd alámerülsz a mélyben,
ezért vigyázz mere mész,
mert attól hogy mindennap felkelsz,
még nem biztos hogy élsz.
 
                                      Vége
te is fogsz még sírni,
síromat nézni,
s majd az enyhe szellő zengi,
itt fekszik ki boldog akart lenni.
 
gyászos csend kíséri lépteim,
s néma szívem sír megint.
ajkamon a kacaj elnémult,
a boldogság hirtelen elmúlt.
 
Na egyenlőre elég ennyi…:D egyenlőre…

Címkék: vers vámpír

A bejegyzés trackback címe:

https://daisy.blog.hu/api/trackback/id/tr92466845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása