egy hülye életeXD

Ebben a blogban végig kísérhetitek életem izgalmas,valamint felettébb szórakoztató napjait. Mint ahogy a címből kiderül, nem nevezném magam ép eszű embernek, de hát ettől szép az élet:D Csak erős idegzetűeknek! XD

Friss topikok

  • Adri: szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!! (2008.06.21. 19:12) vakációóóó
  • Kizami: Végre! Ha megírtad küld el azonnal. Majd még feltesszük az AFS-ra. Ja de elöbb regisztrálni kell. ... (2008.06.08. 13:47) yaoi
  • szandi: Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszélj... (2008.06.03. 17:27) plussz információ(ami kimaradt)
  • dezi: köszi :) örülök hogy teccenek. a mangát nem tudom mikor rakom fel, már be van szkenelve, de elég h... (2008.06.02. 19:43) osztálykirándulás
  • szandi: Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy ... (2008.05.24. 22:19) viszlát /part 1/

Linkblog

Archívum

HTML

viszlát /part 1/

2008.05.21. 20:48 | dezi | 3 komment

                                    viszlát /part 1/
 
   szőke, kékszemű fiú , 15 éves, és végtelenül aljas. Én mégis engedem hogy fogja a kezemet. hogy miért? Az évek alatt megtanultam tűrni a fájdalmat, még ha oly erősen mardossa is a szívem. hallom hogy beszél hozzám, de nem figyelek rá, leplezem arcomról az undort, amit iránta érzek. a földet bámulom , már rég nem bírok a szemébe nézni. míg másokat megbabonáz, én átlátok a tekintetén, látom benne gonoszt, ami elhomályosítja átható kék szemeit.
   Így ballagunk végig az utcán,körülöttünk gyászos csend, sötét némaság. már megszoktam ezt az érzést,mióta sasuke elment, elfordultam az emberektől. Szerettem , de itt hagyott engem. egyedül vagyok. de én tehetek róla,mert semmit sem csináltam. mondta hogy elmegy,én meg csak kétségbeesetten álltam ott, szavak nélkül, elesetten. és ő nem vette észre…nem vette észre a könnyeket a szememben. csak a mosolyomat látta. nem tudta, nem gondolhatta, hogy milyen nagyon szeretem. várt egy kicsit, de mivel semmit sem mondtam,megfordult,és elment. viszlát. mondta halkan, alig hallhatóan, de én azóta is csak arra az egy, jelentéktelen szóra tudok gondolni. még csak el sem köszöntem,csak néztem el a végtelenbe, néztem ahogy távolodik.
   Szerettem, szeretem. a legfontosabb dolgokat a legnehezebb elmondani,mert mikor ezekről beszélsz, nevetségesnek érzed magad. amíg a fejedben vannak határtalannak tűnnek, de kimondva jelentéktelennek gondolod őket. Ezek a dolgok túl közel vannak lelked azon részéhez, ahová legféltettebb titkaid vannak eltemetve.
    Ezért hagyom még mindig hogy a szőke szorítsa a kezem. akármennyire próbáltam elfelejteni sasukét, rájöttem, hogy sosem tudnám megtenni, ezért inkább lehunyom a szemem,és elalszom a könnyeimmel…
 

A bejegyzés trackback címe:

https://daisy.blog.hu/api/trackback/id/tr6481260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kizami 2008.05.22. 22:20:41

Nah coval, miko rakod fel a rajzaidat? És mikor küldöd el nekem? És mikor hozod a pendrive-t? És és és...
Nah már késő van, coval puszantalak, jó éjt

Kizami 2008.05.23. 20:30:27

Még mindig nem raktad fel a rajzaidat... Szemtelen... Én meg felkelek neked 6-kor, hogy fessünk, erre mit kapok? Semmi... :'( DÉZIIIIIIII
Jah és nédd med ed ad odadt:
naruto-kun.hu/profile.php?lookup=1766

szandi 2008.05.24. 22:19:03

Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy őszinte vagy,egyébként boldog névnapot
süti beállítások módosítása