egy hülye életeXD

Ebben a blogban végig kísérhetitek életem izgalmas,valamint felettébb szórakoztató napjait. Mint ahogy a címből kiderül, nem nevezném magam ép eszű embernek, de hát ettől szép az élet:D Csak erős idegzetűeknek! XD

Friss topikok

  • Adri: szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!! (2008.06.21. 19:12) vakációóóó
  • Kizami: Végre! Ha megírtad küld el azonnal. Majd még feltesszük az AFS-ra. Ja de elöbb regisztrálni kell. ... (2008.06.08. 13:47) yaoi
  • szandi: Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszélj... (2008.06.03. 17:27) plussz információ(ami kimaradt)
  • dezi: köszi :) örülök hogy teccenek. a mangát nem tudom mikor rakom fel, már be van szkenelve, de elég h... (2008.06.02. 19:43) osztálykirándulás
  • szandi: Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy ... (2008.05.24. 22:19) viszlát /part 1/

Linkblog

Archívum

HTML

sok az infó...XD

2008.06.02. 20:29 | dezi | Szólj hozzá!

huh... annyi minden történik, hogy azt még elmondani is nehéz(pedig higgyétek el a beszéd az megy :),nem hogy leírni.

akkor hát kezdeném a mai napommal.felkeltem, bebuszoztam az iskolába.minden nap 7 előtt érkezem, én lépek be először a suliba.mennyei érzés, bár olyankor inkább arra koncentrálok, hogy nagy kómásan nehogy felbukjak valamiben(már előfordult. nem egyszer..) szóval lényeg a lényeg, ma is korán a suliban voltam, dorcsival persze, és hatalmas örömünkre nyitva voltak a termek, ezért be tudtunk mennni(logikus).el voltak húzva a fügönyök, ezért elég sötét volt.én elkezdtem vmi fura visítozós bálna hanngal kergetni a tesót (nemtom honnan jött az ötlet) végül utolértem, és elestünk. megharaptam, mire ő felkiálltott, hogy most ő is át fog változni... így már ketten visítoztunk fura hangon, a földön csúszva, mint egy fóka.ekkor hirtelen kinyílt az ajtó, és a gonnokkal találtuk szembe magunkat. mi..mi.. csak játszunk...mondtuk félénken, ő meg azt mondta hogy jó, csak azt hitte hogy vmi baj van, és kiment. gááááz... XD

folytatom egy kicsit más témával, öhm, hát igen ez a téma a pasik lennének.ezen a téren is rég volt annyi élményem mint a mai napon.huszasban minden srácot rámlöknek, meg "véletlenül" nekemjönnek, rámesnek stb...ma 3 pofonom talált gazdára: 1.:XY megfogta a fenekem   2.:X leakart smárolni   3.:Y megkínált csokival de rossz kedvem volt. áá dehogy! csak vicceltemXD fel akarta húzni a pólóm. ezen kívül egy srác megkérte a kezemet(immár harmadszorra) na találjátok ki mit mondtam :NEM!!

és akkor jön a legkényesebb sztori, amit nem is szívesen írok le, mivel tudom hogy két osztálytársam is olvassa a blogom UGYE?? :D na jó, inkább ezt későbbre hagyom, amúgy is elfáradtam, a gépelésben. előzetesben annyit, hoyg "betörtem"(nagyon nagyon nagyon idézőjelbe! én jókislány vagyok ;)   valahová, hogy elvigyek valamit( jelentéktelen dolgot, nem hiányzik majd senkinek, de nekem nagyon sokat jelent.én jókislány vagyok...még mindígXD)

felrakom egy rajzom, vagy kettőt...néhányat

ÉS LÉCCI LÉCCI KOMIKAT! :)) TEGNAP IS 10-EN NÉZTÉK A BLOGOM, AMI NEKEM NAGYON JÓ, SZAL HA MÁR ITT VAGYTOK, KOMMENTÁROKAT IS ÍRJATOK LÉCCI. JÓ?? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://daisy.blog.hu/api/trackback/id/tr73500078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása