egy hülye életeXD

Ebben a blogban végig kísérhetitek életem izgalmas,valamint felettébb szórakoztató napjait. Mint ahogy a címből kiderül, nem nevezném magam ép eszű embernek, de hát ettől szép az élet:D Csak erős idegzetűeknek! XD

Friss topikok

  • Adri: szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!! (2008.06.21. 19:12) vakációóóó
  • Kizami: Végre! Ha megírtad küld el azonnal. Majd még feltesszük az AFS-ra. Ja de elöbb regisztrálni kell. ... (2008.06.08. 13:47) yaoi
  • szandi: Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszélj... (2008.06.03. 17:27) plussz információ(ami kimaradt)
  • dezi: köszi :) örülök hogy teccenek. a mangát nem tudom mikor rakom fel, már be van szkenelve, de elég h... (2008.06.02. 19:43) osztálykirándulás
  • szandi: Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy ... (2008.05.24. 22:19) viszlát /part 1/

Linkblog

Archívum

HTML

vakációóóó

2008.06.19. 10:26 | dezi | 1 komment

nah már megint nagyon rég nem írtam, így nehéz lesz annyi mindent bepötyögni, ráadásul az időm is kevés, szal sietek.először is azért kell rohannom, mert most megyünk fel pestre.anya vizsgázik, addig mi a lacival elleszünk (XD) utána megnézzük a body kiállítást, amire már rég kíváncsi vagyok. kb 4 napig a laciéknál leszünk, és megismerjük a haverjait. az ákossal is találkozni fogunk, ő egy hippi , és ez a téma mostanában nagyon foglalkoztat.bár én elég goth rokker szerűség vagyok , de  tegnap néztem meg a hairt, és nagy hatással volt rám. az ágyam fölé festettem a falra egy hippi jelet, meg idézteket a hair-ből( pl: csatlakozz a szent orgiához! XD) legújabb barátnőm adri fertőzött meg, a falrafirkálás is töle jött.mostanánban sokat lógunk együtt, nagyon jó fej, az animeconra is jön velünk. én még most se tudom hogy mi leszek, ő zoie a vadmacskakommandóból ^^ am meg nemrég volt az évzáró a bizim elég jó lett, de ez nem nagyon tudott érdekelni, csak azt figyeltem hogy Ő eljött-e.hát nem. végül is ezt szeretem benne, hogy ennyire lázadó... :) vagy három éve teccik,de nem nagyon ismertenm. persze h az utolsó napon jött oda hozzám... többet már nem is nagyon fogom látni :S na midegy

ja és van egy csomó rajzlapom, meg egy mp4-em :D  happy birthsday to me

ha visszajöttünk majd még írok, mert ez még csak a töredéke a rengeteg eseménynek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://daisy.blog.hu/api/trackback/id/tr4528579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adri 2008.06.21. 19:12:42

szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása